Cumartesi, Şubat 26, 2011

Okyanus yürekli dostlarıma...

7 yorum:

selçuk çalık dedi ki...

kastelli konağı hakkında bilgi bulabileceğim bir kaynak varmı bu yorumu konak makalesinin altına ekleyecektim yorum eklemek engellenmiş bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz

hilal dedi ki...

Başka kaynak bilmiyorum Selçuk bey,sadece benim derlemelerim var şimdilik...
http://arweningunlugu.blogspot.com/2007/04/ey-gidi-kastel-kona.html

Adsız dedi ki...

Dostun kıymetini bilmek lazım.
Huzuruyla oynamamak lazım.
Sabrını taşırmamak lazım.
Kendimiz için istediğimiz hassasiyeti ona da göstermek lazım.
Kendimizi akıllı onu salak sanıp inceden inceye dalga geçmemek lazım.
Ağzımızdan çıkanı duymak lazım.
Paranoyalarımızdan kurtulmak lazım.
Dostun da bir gün yorulacağını bilmek lazım.
Özürlerin yürekten dilendiğini görüp trip yapmamak lazım.
Onun içtenliğine inanmak lazım.
Sizin adınıza, empati kurarak yaşaklarınıza sizin kadar üzüldüğünü ,acı çektiğini bilmek lazım.
Adaletin yalnızca sizden yana hüküm verildiğinde yerini bulacağı yanlışına düşmemek lazım.
Sırrına sadık kalmak lazım.
Nazardan , şundan bundan korkmayıp size bütün içtenliğiyle yaklaştığını görmek lazım.
İnsanların her duyduklarını , gördüklerini, farkettiklerini dillendirmediklerini ama hepsini hatırladıklarını bilmek lazım.
Yoksa gün gelir dostunuz nasıl bu kadar kör olabildim diye kendi kendine çooook kızabilir.

hilal dedi ki...

Benim hakkımda böyle düşünen biri öncelikle beni hiç mi hiç tanımamıştır ve hiç bir zaman da zaten benim dostum olamamıştır!

Gamzegül dedi ki...

güzelmiş

Komik Oyunlar dedi ki...

güzel Sade bir anlatım olmuş okurken sıkılamdan okudum güzel paylaşım. blogunuz çok güzel olmuş..

voip services dedi ki...

güzelmiş