Çarşamba, Ekim 18, 2006

Sevgili Duası

İşte benden size bir kıyak...
Çok sevgili bir arkadaşım bu gün bana hayatımda duyduğum en güzel dualardan birini gönderdi ve ben de tabiki sizlerle paylaşmak istedim. Teşekkürler Hülyacım, beni unutmadığın için. Kadir gecesine yaklaştığımız bu gün size hediyem olsun...Hadi hep birlikte dua edelim.
Dualarınızda beni de unutmayın sakın ha...

Sevgili Duası

Rabbim,
Bir insanı koy kalbime, ama o insan Senin de sevdiğin bir insan olsun. Ve beni öyle bir insana sevdir ki, o insanın kalbinde Sen olasın ki, ben o insanın kalbinde seni bulayım. Beni öyle bir insanla buluştur ki benden önce onunla buluşmuş olan Sen olasın. Onunla el ele tutuştuğumda ikimizin elinin üstünde Senin elin olsun. Bana öyle gözler göster ki ben o gözlerden sana bakayım. Bana öyle bir sevgili ver ki bakışı cennete açılan iki pencere olsun. Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki kılavuzumuz Sen olasın ey Rabbim. Öyle bir sevgili ver ki bana ona sarıldığımda kainat bize bakıp bir birine sarılsın. Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim, Sevgimizden Muhammed sevinsin.

8 yorum:

Fatih İşgören dedi ki...

coook guzel bi dua

Suat Saygın dedi ki...

Ne kadar da guzelmis, simdiki genclere okutmak lazim bunu..

Suat Saygın dedi ki...

Bu arada yeni isyerinizde 2 yil boyunca fbe de yuksek lisans yaptim,dersleri verdim fakat tezi vermek nasip olmadi. Firsat bulunca tezi bitirmeyi dusunuyorum...Saygilar..

Adsız dedi ki...

Simdiki genclere okutmak degil, iki sevenleri ayirip sevinenlere göstermek lazim'ki anlasinlar, sevgi ne kadar guzel oluyor. Egerki anlasalar... iki seveni ayirmazlar ve boylece buyuk gunaha girmekten kurtulurlar.

Adsız dedi ki...

biz iki arkadaşbiz bu duayı okuduk ve sevmenin ne kadar güzel olduğunu bir kez daha anladık.inş rabbim sevdklerimizi gönlümüze göre verir

Adsız dedi ki...

çok güzel arkadaşımla okuduk v e çok beyendik allah herkeze böyle sevgiler nasip etsin bütün genç kızlarım böyle bir yolda yürürler amin...!

Adsız dedi ki...

mrn çokkkk saolun çok işe yaradi

medine dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR DUA...RABBİM HERKESE BÖYLE BİR SEVGİ NASİP EDER İNŞALLAH...