Çarşamba, Kasım 01, 2006

Kardeşleri olmalı insanın

Kardeşleri olmalı insanın..

Aynen gemilerin limanları gibi..

Zaman zaman uğradığın... Yükünü boşalttığın...

Dalgalar dininceye dek koynunda beklediğin...

Sonra açık denizlere uğurlamalı seni...

Geri döneceğin günü beklemek umuduyla...

Bazen rüzgara o açmalı yelkenini...

Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla,

Halatları çözmeli...

Seni çok ama çok özlemeli...

Kardeşleri olmalı insanın...

Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen...

Düşünmediklerini düşündürebilen...

Seni bir cambaz ipinde, güvende tutabilen...

Gerektiğinde senin için ateşi tutabilen...

Yoluna ışık tutan...

Şekillendirmeyi öğretmeli sana,

Hayatın çömleğini...

Sana vermeli, soğuk bir kış günü...

Üzerindeki tek gömleğini...

4 yorum:

nevbahar dedi ki...

Söyledim sana:Bacımsın!Bacın kadar yetenekli,bilgili,zeki,pratik çözümler üreten.....değilim ama;bacımsın!Ömrüm yettiği,gücüm çattığı sürece yanındayım.Evim,gönlüm,kollarım sana hep açık.Gel yeterki;yeterki iste.Keşke yaranı sarabilsem.Seni çok ama çok sevmekten başka hiçbirşey yapamıyorum yazık ki.......

hilal dedi ki...

Bilmukabele.

Adsız dedi ki...

şiir derin ve manâlı cinsten bu bakımdan durup bir selam verip ve iki çift laf edeyim dedim :)
hoşçakal

€sR@ dedi ki...

Öyle beğendim ki çok içten bir şiir bana bir arkadaşım yollamıştı bunu slayt olarak bayıldım.