Perşembe, Ocak 05, 2006

AÇILIŞ


Israrlarıma dayanamayan biricik kardeşim sayesinde günlüğüme nihayet kavuştum. Şimdi başlığına sevgili günlük diye yazasım geldi:)) ama kendimi zor tuttum. Mutluyum, çünkü benim için farklı olan bu platformda özgürce kendimi ifade etme şansını ben de bulabileceğim artık.

Evet gelelim ayışığına, neden mi ayışığı o benim canımdan çok sevdiğim, özlediğim ve her geçen gün acısı içime
iyice oturan biricik kardeşimin isminin manasıdır. Onu hiç mi hiç unutamam ve burada da yadetmek istedim. O benim herzaman ışığım olacak. Benim ismimin manasına gelince, o da ay gibi parlak ve güzel :)) demek olduğu için onu kullanmak istemedim tabiki.

Sevgili yeni bilgisayarımın adı da eskisinde olduğu gibi bir kız ismi olan Arwen olarak kaldı. O ismi de bana Ayfer önermişti
ve bende itiraz etmemiştim. Evet etkileyici Aragorn'un sevgilisi Arwen... benim karekterimi nedense biraz ona benzetmişti. Bu işin bizim ailede bir gelenek olduğu konusunda kardeşim haklı çıktı. Yani bilgisayarlara isim verme işinin.

Şimdilik açılış için bu kadar yeter sanıyorum. Kendimi iyi hissettiğimde tekrar görüşmek üzere...

6 yorum:

ak dedi ki...

sanırım abiniz sitesinde buranın adresini yanlış vermiş. sonu .org değil .com olacak. bi söyliyiverin.

elifyavuz dedi ki...

ayışığın hayırlı olsun, hep aydınlık olsun inşallah:) ey

Firat dedi ki...

O benim ablam abim değil, durun bir dakika siz kardeşsiniz..

hilal dedi ki...

Elifcim, iyi dileklerin için teşekkürler. İyiki seni tanıdım. Seni seviyorum.Senin günlüğündeki küçük kardeşinin resmini çok beğendim, çok şirindi ve çaldım. Ben de yoktu çünkü, haberin olsun. Sadece Fırat'ın ablası ve seninde. Pardon bi de Cenk'in tabi.

elifyavuz dedi ki...

sizleri tanımak beni de çok mutlu etti, sense hep olmasını istediğim ablamsın sanki.

yollarımız tekrar keşişse de, bir daha görüşemesek de benim için hep aynı yerde duruyor olacaksınız çünkü muhabbet kalbendir.

resme gelince; sahibi şirin olduğu için resmin başka seçeneği kalmıyor!

Adsız dedi ki...

ben şirine
ayfer abla'nın bana taktığı isim bu. bu ismi ilk duyduğumda o kadar mutlu olmuştum ki.onun vefatından sonra artık bana böyle kimse seslenmez diyordum. ancak bir gün telefonda sen bana şirine diyince aysel abla ayfer ablayı yanımda hissetim. bu günlügü okudugum anlardada sanki ayfer ablayı yanımda hissediyorum.

bazı arkadaşlara duyurmak isterim. aysel ve ayfer ablanın ilk gözdesi benim. yerimi kimsye kaptırmam. geç kalmışım buraya yazmaya . ama artık burdayım. sizleri seviyorum ayfer ve aysel ablacım