Pazartesi, Haziran 26, 2006

Bensiz buralar nasıldı acaba?



Evet, geri döndüm işime ve evime...yani gerçek dünyaya. Bu kısacık tatil kaçamağım çabuk bitti, her güzel şey gibi tabiki. Of ya bunca güzel mekandan sonra bir sürü işte çekilmezki...Ama ne yapalım ekmek parası katlanacaz işte.

Gezdik, gördük, farklı kültürler tanıdık, farklı mekanlar, farklı insanlar, farklı yaşantılar ve alışkanlıklar. İyi oluyo bazen uzaklaşmak, nisbeten daha iyi hissediyorum kendimi sanki, ama geri dönüpte işe başlamak kötü yani.

Duyduğuma göre bazıları geri dönmemi istememiş, kurtulduk demişler ama maalesef üzgünüm geldim işte. Sonra onlarla bilahare bu konuyu görüşecem zaten.

Şimdi çalışma zamanı, haydi çalışalım bakalım. Anlıyacağınız bir süreliğine daha ''out of service'' olacağım!

2 yorum:

elifyavuz dedi ki...

Hoşgeldin evine!
senin adına çok sevindim, çok iyi gelmiştir eminim. Fırsatım olsa ben de kaçacağım uzaklara:( (ufaklıkla birlikte tabi:)

Bu hafta çok sıkkınım, o yüzden bir an önce gelmene bi hayli sevindim:)

Görüşmek üzere, öptüm şeker!

nevbahar dedi ki...

Hoşgeldin canımın içi!...
Zaten burnumda tütüyorsun.Nasıl buldum seni oralarda bile:)Kaçamazsııııııın....
Özlemle öpüyorum.